Meer informatieSolliciteer nu

Jouw baan als bewonersbegeleider

Solliciteer nu Meer informatie

Achter veel deuren zorg jij voor een glimlach!

 

Je bent hét gezicht in de wijk en informeert de bewoners over onze plannen, beantwoordt vragen en adviseert over eventuele maatregelen die zij moeten treffen zodat de werkzaamheden (groot onderhoud, renovatie, verduurzaming, enz.) aan hun woning zo soepel mogelijk verlopen. Je hebt een groot empathisch vermogen en begrijpt dat het voor de bewoners een spannende periode is waarin vakmensen in en om hun huis aan het werk zijn.

 

Je bent in staat om draagvlak op te halen en weerstand om te buigen naar medewerking. Je vindt het een uitdaging om gesprekken te voeren op verschillende niveaus. Ook schriftelijk weet je de bewoners zo te informeren dat ze begrijpen wat er staat (te gebeuren). Je behartigt de belangen van de bewoners terwijl je Hagemans en jouw klantteam goed vertegenwoordigt. Geen dag is hetzelfde! Je bent de verbinder tussen de bewoner, de woningcorporatie en het klantteam.

 

Jouw werkgebied is regio Gorinchem.

Ik wil de baan Meer informatie

Hallo! Wij zijn Hagemans

 

We zijn een bekend gezicht bij veel woningcorporaties. Samen met hen kijken we naar hun woningen, complexen en wijken. Wij onderhouden, verbeteren en verduurzamen de woningen, samen met onze ketenpartners. Waarbij Resultaat Gericht Samenwerken (RGS) vanzelfsprekend is. Met aandacht voor de belangen van de woningcorporatie én die van de bewoner. Zo geven we samen toekomst aan bestaand bezit en voeren we de mooiste renovatie- en onderhoudswerkzaamheden uit.

150 medewerkers (vast en flex)
5568 woningen verbeterd in een jaar
31,5 miljoen omzet

Wat neem je mee? En wat krijg je van ons?

Dit goed gevulde takenpakket en bijbehorende verantwoordelijkheden zijn jou op je lijf geschreven:

  • Zorgt voor juiste communicatiemiddelen voor bewoners op B1 niveau (ook digitaal);
  • Ophalen van draagvlak voor de start van een project (70% akkoord);
  • Organiseert en begeleidt bewonersbijeenkomsten;
  • Begeleiding van bewoners voor en tijdens de werkzaamheden;
  • Ophalen en verwerken uitkomsten klanttevredenheidsonderzoeken;
  • Verbeteren van processen.

Je krijgt van ons:

  • Een functie voor 28 uur per week;
  • Interessante projecten om aan te werken;
  • Bij 0-3 jaar werkervaring of passende competenties een bruto salaris tussen € 2500,- en € 3200,- per 4 weken (o.b.v. 40 uur);
  • Bij >3 jaar werkervaring een bruto salaris tussen €3200,- en €4200,- per 4 weken (o.b.v. 40 uur);
  • 33 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur);
  • Veel ruimte voor persoonlijke (talent-)ontwikkeling en opleidingsmogelijkheden;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals auto van de zaak, laptop en smartphone;
  • Tot slot natuurlijk ook een goede pensioenregeling.
Meer informatie

”Geen dag is hetzelfde. Het ene moment werk je vanaf kantoor en het andere moment ben je in de wijk. Bewoners vinden het soms spannend als we in of aan hun woning werken. Ik vind het leuk om vragen te beantwoorden of zorgen weg te nemen bij bewoners zodat mijn collega’s door kunnen met de uitvoering.”

Rachel van Klooster Bewonersbegeleider
We stellen ons graag even aan je voor!

Solliciteren: zo werkt het!

Cv niet bij de hand? Geen probleem, je kunt ook solliciteren zonder cv!

  • Max. file size: 2 MB.