Word jij onze nieuwe medewerker personeelszaken?

28-08-2019

Wil je werken op een afdeling personeelszaken waar je je enthousiasme voor het vak, je ervaring en je kennis in kunt zetten in een gemotiveerd team? Dan komen wij graag met jou in contact.

 

Wat hebben we te bieden?

  • Een bedrijf dat jou serieus neemt en waar eerlijkheid en betrouwbaarheid voorop staan
  • Een functie waarin je in contact bent met alle medewerkers
  • Een diversiteit aan werkzaamheden waarbij je ondersteuning biedt aan de personeelsfunctionaris samen met een andere collega.
  • Een eigen aandachtsgebied namelijk verzuim (in de volle breedte).

 

Wat breng je mee?

  • Een afgeronde relevante opleiding op minimaal MBO3 niveau
  • Minimaal 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
  • Zelfwerkzaamheid, initiatief, vakkennis, een goed humeur en … (verras ons)
  • Input en inzet voor de verdere ontwikkeling van onze afdeling en dienstverlening.

 

Wij zoeken iemand voor 24 uur tot maximaal 32 uur per week.

 

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Monique van Elzakker, personeelsfunctionaris, mail mvanelzakker@hagemans.nl of bel 06-10143887

Graag ontvangen we je profiel en motivatie per mail.